Prema Racing bude odebírat simulátory od britské společnosti Dynisma


Doba čtení: 2 minuty

Šéf závodní stáje Prema Racing René Rosin dnes slavnostně oznámil, že vyjednávání s britskou technologickou společností Dynisma Ltd. dospělo do zdárného konce, díky čemuž bude italská organizace od příštího roku odebírat závodní simulátory Dynisma DMG-1. Dvaačtyřicetiletý syn zakladatele týmu k novému partnerství uvedl, že Prema Racing využije svůj vlastní simulátor DMG-1 jako inženýrský nástroj pro vývoj vozidel i přípravu jezdců a zároveň optimalizuje nastavení pro každou z tratí ve všech sériích, ve kterých soutěží. Zároveň dodal, že nový simulátor využije k urychlení vývoje závodních vozů pro sezónu 2024.

Dynisma Motion Generators Ltd.

Britskou společnost Dynisma založil v roce 2017 absolvent leteckého a astronautického inženýrství na univerzitě v jihoanglickém Bathu Ashley Warne, jenž v letech 2009-2013 pracoval pro tým McLaren ve F1 (postupně na pozicích Inženýr výkonu systémů, Inženýr v oblasti simulátorových testů a Vedoucí týmu závodních simulací) a od roku 2014 do července 2017 u Scuderie Ferrari jako Vedoucí inženýr dynamiky vozidel. V obou stájích tak byl zodpovědný za provoz a vývoj jízdních simulátorů, přičemž čerpal z poznatků elitních závodníků, jako je Lewis Hamilton, Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Jenson Button nebo Kimi Räikkönen. Vlastní společnost zakládal od počátku s cílem poskytovat simulátory té nejvyšší technologické kvality pro zájemce z řad závodních týmů i automobilek pro využití v silničním provozu.

Nejúspěšnější tým v historii juniorských formulí a supermoderní simulátor slibují úspěšné partnerství

Pro zajištění nejvyšší možné úrovně svých výrobků se mu podařilo přetáhnout ze Scuderie několik zajímavých lidí, mezi které patří například Nikhil Garrett (ve Ferrari pracoval jako Simulator Team Leader) nebo James Golding (Inženýr vývoje simulací). Tuto sestavu vhodně doplnil o bývalého zaměstnance Mercedesu F1 Dana Warda (Contract Design Engineer), inženýra McLaren Automotive Ltd. Josepha Willeyho či Thomase Batchelora (Inženýr podpory aerodynamického tunelu ve společnosti Renault Sport Racing a konstruktér u Williams Advanced Engineering). Warneho vazby na legendární stáj se vzpínajícím se koníkem ve znaku pak využila Dynisma při spolupráci na novém simulátoru, jenž pomáhal s vývojem vozu Ferrari F1-75, který v roce 2022 pilotovali Charles Leclerc a Carlos Sainz junior.

Reakce obou hlavních představitelů

René Rosin, šéf stáje Prema Racing: „Simulační technologie je klíčovým aspektem motoristického sportu na mnoha úrovních. Naše nadace je o školení mladých generací řidičů, které jim pomůže rozvíjet jejich dovednosti a stát se skutečnými profesionály. Simulace se však také stala stěžejní z hlediska vývoje závodních vozů, a to jak z hlediska nastavení, tak pro širokou škálu všestranných projektů. Díky partnerství s Dynismou chceme udělat krok kupředu ve všech oblastech a označili jsme simulátor DMG-1 za ideální volbu pro dosažení našich cílů.“

Ashley Warne, generální ředitel společnosti Dynisma: „Posláním společnosti Dynisma bylo vždy vytvářet co nejvíce pohlcující simulátory na světě s nejvyšší šířkou pásma a nejnižší možnou latencí. Jsem potěšen, že jsme se dohodli na tomto partnerství s týmem Prema Racing a těším se, že využijí naše špičkové technologie k optimalizaci nastavení vozů a poskytnou jezdcům větší přípravu vzhledem k omezenému času na trati v nadcházejících závodních sezónách.“

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *